reede, 7. märts 2014

Mõte e-õppe kasutamise võimalusest

Lisan veel mõtte, mida saab teha ainekursuse huvitavamaks muutmiseks.

Interaktiivset tahvlit kasutades saaks teha järjestikku esilekeritavad pildid, millest esimesel oleks nt Eesti kaardi kujutisel tudengite asukohad nende sünnikoha järgi. Teisel pildil oleks jaotus selle alusel, missugust kohta hindavad nad praegu enda jaoks kõige tähtsamaks ja kolmandal pildil oleks jaotus selle alusel, kus nad näevad enda jaoks kõige olulisemat kohta 5 aasta pärast. Sel aastal tegime seda tudengitega nii, et nad liikusid füüsiliselt klassiruumis. Pilt oleks huvitavam ja selgem, kui paigutusi saaks kõrvuti võrrelda. Ja nt saaks võrrelda ka erinevate rühmade tudengite paigutusi. (Oli huvitav, et kolmandas "pildis" läks ca kolmandik tudengitest toolidele istuma, mis tähendas lahkumist välismaale.) Tahvlil või ekraanil nähtuna oleks see märksa ilmekam.

1 kommentaar:

  1. Osalesin interaktiivse tahvli koolitusel Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis. Ilmnes ka probleeme - nt. ei õnnestunud tahvlit kalibreerida, mistõttu ei saanud seda ka õpiprotsessis kasutada. Seetõttu peab olema varuvariant koolitusi mitmekesistada nt internetis vastavaid programme kasutades. Ja kui juhtub, et pole ka internetti, et ka sel juhul oleks loeng-seminar mitmekesine nt kasutades rühmadeks jaotamisel järjestamist nt sünnipäevade alusel või mängukaarditega jmt.

    VastaKustuta